Hoera, Dappere Britt 1 jaar!

Het is inmiddels al drie weken geleden dat ik mijn 1-jarig bestaan als zelfstandig ondernemer had kunnen vieren. Kunnen vieren ja, want door alle leuke dingen die ik voor mijn werk mag doen, was ik het compleet vergeten. De tijd vliegt voorbij!

Tussen 1 maart 2016 – de dag dat ik mij inschreef bij de KvK – en 1 maart 2017 is er veel gebeurd. Ik heb mijn master succesvol afgerond, ben gaan lesgeven op de St.-Jozefmavo, schrijf voor twee leuke kranten, sta wekelijks voor de camera, ben een actievere rol binnen The MindOffice gaan vervullen en krijg daarnaast veel uiteenlopende klussen. Kortom: mijn dagen zijn verre van saai. En dat komt mooi uit, want Dappere Britt houdt niet van stilzitten.

Doordat ik nu veel meer doe dan alleen teksten schrijven, wil ik graag een andere website. Eén waarop je overzichtelijk ziet wat ik nu allemaal doe, in plaats van de huidige berg aan artikelen. Ik ben daarom gestopt met het delen van alles wat ik schrijf. Binnen een paar maanden hoop ik de nieuwe DappereBritt.nl te kunnen presenteren. Nog even geduld 😉

Mocht je mij in de tussentijd toch missen: via Twitter, LinkedIn en Instagram kun je mijn leven een beetje volgen. En denk je dat ik iets voor je kan betekenen? Stuur dan gewoon een berichtje!

Mail: info@dapperebritt.nl

Omdat ik geen feestje heb gevierd, heb ik geen feestfoto om te delen. Wel is er dit vrolijke plaatje met een babygeitje. Pas twee weken oud en de kleinste van de 16 geitjes die gisteren bij Dierenweide Het Hof voor het eerst naar buiten mochten. Een prachtig moment! Ik maak dankzij mijn werk zulke toffe dingen mee en ontmoet veel fantastische mensen. Hartelijk dank aan iedereen die mijn 1-jarig freelancersbestaan heeft verrijkt!

Geef een reactie

