Nog steeds geen nieuwe website…

De door mij zo gewenste nieuwe website waar ik in maart over schreef, is er – zoals je ziet – nog steeds niet. Misschien volg je mijn werk een beetje en vraag je je nu af hoe dat kan, aangezien ik al bijna vier jaar voor een reclamebureau werk waar websites bouwen daily business is. Ik vraag het mezelf ook regelmatig af en heb inmiddels geconcludeerd dat ik simpelweg een bange poeperd ben. Bang om te falen. Die nieuwe website ‘moet’ namelijk helemaal perfect zijn, anders dan die van andere tekstschrijvers, overzichtelijk en ‘eigen’. En dan ook nog het liefst helemaal zelf bedacht. Onzin natuurlijk. Zeker als je een heel team designers en developers aan je zijde hebt, zoals ik. Dus heb ik maandag mijn ego even geparkeerd en aan een collega gevraagd of hij mij wil helpen. Natuurlijk zei hij ‘ja’. Oftewel: de nieuwe DappereBritt.nl komt er echt aan!

Het zal nog wel een paar maanden duren voordat’ie de lucht in gaat, maar niet getreurd! Ik heb namelijk een bedrijfspagina op Facebook aangemaakt en daar deel ik al een tijdje wat ik zo al doe in mijn bestaan als freelancer in van alles en nog wat op het gebied van teksten en media. Nieuwsgierig geworden of zin om wat recent werk te zien? Klik dan HIER om naar de Facebookpagina te sjezen.

Geef een reactie

